sestdiena, 2009. gada 26. septembris

...

Pffff.... pat nezinu, ko lai jums aksta, jo it kā nekā tāda nozīmīga nav noticis!
Par mācībām... matemātikas testā dabūju A, jesss... zinu perfekti 8.klases vielu :D Psiholoģijā 60%, nezinu kāds gan burts man ir, bet īstenībā pat nepārdzīvoju, jo iekļāvos vidējā līmenī no visas auditorijas, tikai vienam cilvēkam bija 98%, bet viens bija dabūjis 1%.. smieklīgi :D Bet nu jācenšas sazubrīties nākamajam testam, jo tgd man ir psiholoģijas privātskolotājs!!! Nav arī ko uztraukties par pirmo testu, jo sliktāko rezultātu viņš neņems vērā..vhuu! un angļu valodās man arī iet tīri labi, pagaidām saņemu augstākos vērtējumus par mājasdarbiem... nu labi es saprotu, ka mana angļu valoda nav perfekta, bet domāju ka pasniedzējas saprot, ka neesmu dzimusi amerikāniete :D Es pat latviešu valodas stundās neesmu tā centusies rakstīt, kā angļu valodā... man privātskolotāja pajautāja vai neesmu dzejniece :D
Treniņos vairs nespēju paskriet tik ātri kā skrēju... Liekas, ka kājas ir kaut kādi betonmaisi, kurus tu ar lilām, lielām piepūlēm vari pakustināt! Pēc svaru treniņiem esmu atklājusi, ka man ir arī muguras muskuļi, un sāk parādīties kājām muskuļi, kuru vietā agrāk bija ļumeklis :D.. un nezinu vai rokām man tādi muskuļi jel kad ir bijuši :D Nākam nedēļ būs pirmais kopīgais komandas treniņš basketbolā, jo visu laiku strādājām grupās pa četri!
Jā, un mans kaimiņš arī nav mainījies- tik pat dīvains un vēl dīvaināks... Vakar, kad pajautājām no kurienes viņš ir, viņš atbildēja, ka no Itālijas! Iekšēji skaļi smējos.... viņš varētu rakstīt pasakas... Izdomāju, ka būs viņš jāpārbauda, paprasīšu, lai iemāca man skaitīt līdz 10 itāļu val un pastāsta par Itālijas kultūru, vain nacionālajiem ēdieniem, tad redzēs vai ir Itālis! :D Žēl, ka jums nav iespēja viņu redzēt, tiešām žēl... It kā jau tas nav jauki, ka tā smejos par viņu.. bet vienkārši ir tādi cilvēki, kuri ir radīti tam, lai par viņiem uzjutrinātos! :D
Šodien runāju ar omi pa skype.. kad viņa pajautāja vai negribu mājās braukt, tad pat īsti nezināju ko, lai atbild.. jā, man gribas visus jūs redzēt katru vakaru, saspiest, samīļot, parunāties utt, bet šeit arī ir labi- jauna un citādāka dzīve, katru dienu notiek kaut kas tāds, kas nenotiek Latvijā! Pats grūtākais vēl priekšā, bet tad jau redzēs kā sanāks cīnīties ar mājas slimību!

hmmm, tas laikam arī viss... es tā klausos, ka mans brālītis tik pa tusiņiem, ka tik nepaliek kā mūsējie LV izlases spēlētāji! :D labi jokoju! :D

P.S.
trenere pagatavoja pankūkas ar sieru poļu gaumē.. mmmm..tiiik garšīgi! :))

Bučas jums! :*:* nesaķeriet nekādus draņķus rudens laikā! ēdiet ķiplokus! un dzeriet citrontējas!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru