sestdiena, 2009. gada 3. oktobris

homesick

Nezinu pat ko lai raksta... jo manā galvā pagaidām viss tikai supertumšās krāsās! Sēžu kā tāda nūģe savā istabā!!! Tas tā tracina! Vienīgais šīs dienas prieka moments bija negaidīts zvans no Lipija, Niliņa, Lauberta, Jēča un protams Augusta... bija prieks dzirdēt viņus, un protams prieks, ka viņi bija jautrā prātā :D vismaz uzlabja man gārīgo!
man dažreiz ir tik garlaicīgi, ka šķiet varētu sapūt! Tad, kad Rīgā dzīvoju, tad vismaz bija iespēja pastaigāties pa Vecrīgu un citām Rīgas ieliņām... tas ir tiešām tas, kas man šeit dažreiz pietrūkst- iespēja kaut uz brīdi pazust... te pat nav kur iet.. grūti izskaidrot!!! Man ir tik nežļīgi daudz enerģijas, ka liekas varētu izgāzt sienu.
Šodien bija jāstādā sabiedrības labā vai kā tur to padarīšanusauc.. nu karoč jāpārdod biļetes... cilvēkiem ir iespēja vinnēt braucienu uz vienu no komandas izbraukuma spēlēm.... mums tīri labi gāja. ar Baibu un Martu pārdevām visvairāk biļešu! Nav jau slikts tāds pasākums, tikai laiks šodien tāds draņķīgs- lietains un pavēs!
Ai neko nevaru no sevis izdabūt ārā, lai kaut ko sakarīgu uzrasktītu!
Mācībās it kā viss pagaidām normāli.. prieks par angļu valodu, jo tur pagaidām dabūju augstākos novērtējumus... pat latv val neesmu nekad tādus sacerējumus rakstījusi!
Treniņi nav nekādi vieglie, bet nav arī traģiski.. vienīgais no svaru treniņiem sāp dibens un kāju muskuļi.
Tas arī viss....
atsuutiet man jaunas dziesmas, lūdzu

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru