ceturtdiena, 2009. gada 10. septembris

Amerikāņi

Sākšu ar to, cik amerikāņi ir dīvaini! :D
Pirmkārt, šodien matemātikā atkal pārsmējos par pasniedzēju... jūs pat nespējat iedomāties, cik viņš ir ņirdzīgs! :D Kad raksta uz tāfeles, tad sten, kad sēž uz galda- šupo kājas... Taču šodien viņš apvaicājās vai iesim uz futbola vai volejbola spēli sestdien.. visi kaut ko noburkšķēja, ka protams uz futeni ies... un tad viņš vnk pēkšņi sāka runāt par mis USA, nu karoč par kkādu skaistumkonkursu, sāka tur apspriest tās konkursantes, dalījās viedoklī par savu simpātiju :D Cik es noprotu, tad par mis USA top kaut kāda argentīniete, kas pasniedzēju ļoti šokēja, jo kā gan viņa var būt mis USA! Un viņa terminoloģija matemāikā- vnk vāks.. Latviešu valodā skanētu tā- šito draņķi izsperam ārā, tad aī otru, tad abus iebāžam iekavās utt...
Izmantoju iespēju paņemt algebras grāmatu, kura man nav jāatdod.. varbūt būs iespēja kaut ko pamācīties :)
Pēc mat aizgāju uz MAAC, sēdēju, rakstīju savu report angļu val, kad pie blakus galda apsēdās viens melnais... un uzminiet, ko viņš darīja, nu nejau mācījās- vnk sēdēja un apbrīnoja savus bicīšus... maz pietrūka, lai sāktu skaļi smieties!
Āk dies', pats dīvainākais cilvēks šajā apkaimē man šķiet mūsu kaimiņš, esmu viņu jau pieminējusi iepriekš... sākšu ar nedaudz vecākām ziņām... vakarā pēc futbola spēles ar Baibiņu un Martu sēdējām ārā pie dormiem, kā jau katru vakaru savācās bariņš ar cilvēkiem.. un te pēkšņi, kur gadījies- kur ne, parādījās mans kaimiņš. Mēs ar Baibu sēdējam, bet marta stāvēja kājās, tā nu mēs veiksmīgā kārtā un acīmredzami no viņa novērsāmies, ļaujot Martai ar viņu runāt :D tas bija ļauni.. nu nejau tas, ka mēs novērsāmies no kaimiņa, bet gan tas, ka Martai vienai pašai ar to dīvaini bija jārunā.... nu lūk viņš pienāca, sasveicinājās ar Martu, nu manuprāt tā bija otrā reize, kad Marta viņu bija redzējusi... te ir pieņemts, ka sasveicinoties nevis paspiež roku, bet gan apskaujas.. nu lūk.. taču mans kaimiņš nodomāja, kāpēc gan neiedot buču uz vaiga! Tā nu sanāca tāds apskāviens ar neveiklu buču uz vaiga! Es biju vnk šokā, nodomāju pie sevis- ko pie velna viņš dara :D Kaimiņš bija pasūtījis picu, laikam cerēdams, ka būsim izsalkušas un pievienosimies viņam, bet ak skāde- noraidījām viņa piedāvājumu... Tā nu Marta nabadzīte ar viņu runāja.. viņš protams atkal gribēja paspīdēt ar savām zināšanām par Eiropu, kaut ko tur pļurkstēja.. un sāka Martai stāstīt, ka viņš tgd sākot apgūt krievu valodu, Marta vēlēdamās atšuties teica, ka mēs ar Baibiņu zinam krievu valodas zināšnas, ehhh..bet nekā uzmanība tika veltīta tikai Martai :D:D:D Un šodien... gāju vakarā paēst, eju lajā pa trepēm, bet tur viņš soļo uz trešo stāvu(pie sevis nodomāju- bļāvien, kāpēc man tā neveicas! :D) Vienmēr, kad viņu satieku, viņš prasa kā pareizi izrunāt manu vārdu, izrādot baigo interesi, man tas tā besī ārā!!! Bet es esmu sev nozvērējusies, ka garākās sarunās par čau un kā iet neielaidīšos.. tā nu es soļoju tālāk, bet viņš palika uz trepēm stāvot, cerēdams, ka parunāšu... tas bija diezgan ļauni, bet ceru, ka tuvākajā laikā atšūsies.. jūs nevarat iedomāties, cik viņš ir dīvains.. dažreiz pat liekas, ka ir kaut kāds terorists, kaut gan man te šķiet ka katrs piektais cilvēks ir terorists!! :D
Un man ļoti, ļoti tracina viena no angļu valodas pasniedzējām, jo viņa nepārtraukti rokās virpina savu pildspalvu un skaļi žļambā košļeni!!!
Tā, tā, tā... kas vēl tāds?? Šodien atkal bija wght + cond.. uhhh likās, ka paģībšu... svaros jau likās grūti, bet kad vajadzēja skriet, tad vispār!!! Kaut gan noskrēju ļoti labi... sāp visas maliņas... patīk arī induviduālie treniņi- super!! Man šķiet, ka mans pustālais metiens sāk pamazām uzlaboties, jo šeit treneri nepievēš tik lielu uzmanību tam cik tu esi sālīcis, iztaisnojies vai vēkāds, kad met.. uzmanība tiek vērsta uz kāju un roku darbību, un ja tas ir tad arī visa iztaisnošanās ir kā nākas... viņi šeit tīri labi pārzin psiholoģiju.
Trenere pastāstīja jaunumus par NCAA, viņi beidzot ir izdomājuši mainīt nolikumu, ko nozīmē profesionāla komanda, jo pagājušo gad bijuši pārāk daudz tādi, kuriem bija problēmas ar to ka it kā spēlējuši profesionālā komandā.. tas skan labi, jo iespējams sods par spēlēšanu varētu tikt mazinātrs :)) vai arī vispār nebuut.. kaut gan labāk pirms laika nesapriecāties!
Mums te ārā baigais vējšs!!! un ik pa brīdim pilina!
Un vispār man iet labi- patīk šeit dzīvot, mācīties un trenēties... kaut gan ilgas pēc mājām nezūd, cenšos sevi kaut kā noskaņot, lai nesāktu gruzīties.. pa laikam jau uznāk bimbiņa, bet tas jau pieder pie lietas :)

Dzirdēju, ka krustētiņš iestājies pavārkursos!!! :) malacis :)) brauc ciemos pie manis un taisi ēst :D

Un vispār bučas un sveicieni visiem :*

5 komentāri:

  1. gribi, uztaisīsim Tev video "sveiciens no LV"? - tādu ļoooti tizlu ar stulbiem tekstiem kā amīšu filmās rāda :DDD? nu tā, lai jautrāk :)
    bučas

    AtbildētDzēst
  2. aaaaa, paaag, kas ar tiem noteikumiem?? paskaidro sīkāk!!!! :D

    AtbildētDzēst
  3. nu siikaak es neko nezinu, bet nu vinji mainiis noteikumus, kas mums katrā gadījumā var nākt par labu :))

    AtbildētDzēst
  4. Jā.. Par Tavu kaimiņu var ierēkt. :D

    AtbildētDzēst