trešdiena, 2009. gada 2. septembris

neaptēsties un visatļautība

Esmu dusīga- jā, šausmīgi-drausmīgi dusmīga.
Tikko atnācu no savas otrās angļu valodas stundas... 2 secinājumi- neaptēsti un nepieklājīgi! Pirmkārt, skolotāja lika salikt galdus aplī, jo tā viņai labāk patīk strādāt ar klasi... tā tad, ja mēs visi sēžam aplī, tad skolotāja arī visu redz, ko mēs daram... LV diez vai sāktu ēst vai dzert kaut ko... tīri pieklājības robežās, lai izrādītu kaut mazāko respktu, nu arī, ja ēstu, tad darītu to tā, ka neviens nepamana vai nedzird! Bet nē! Vecene(citādāk pat viņu nenosauksi!),kura ir ar mani vienā ang val grupā, pēc gadiem 50, tā it kā neredzot vai redzot sāk vnk kko čaukstināt, domāju varbūt viņa kaut kādu zīmuli velk no sava kofera ārā(jā, kofera, tāda kā ceļojamā, te tā daudzi staigā), bet nē! Izvel salmiņus un sāk ēst! Es biju vnk šokā... es saprastu varbūt tādu uzvedību no patsmitgadnieka, bet nejau no pusmūžu nodzīvojušas tantes! Un vispār man viņa riebjas ne tkai tāpēc, ka viņa ēd lekcijās, bet arī pārāk daudz ļerkst! Tad skolotāja lika pildīt uzdevumus pa pāriem vai grupās pa 3... man sēdēja blakus meitene, kura laikam spēlē sokeru... domāju, ka viņa tā kā būs pārī ar mani, bet nē! laikam nosprieda, ka esmu pārāk neaptēsta, lai atdalītu virsteikumu no palīgteikum, un āpēc piesēdās pie divām citām... taču pasniedzēja lika sēdēt mums tomēr kopā, man jau nebūtu iebildumu arī vienai sēdēt un pildīt uzd, jo tas palīdz labāk koncentēties... bet beigās viņa tomēr varēja aizrīties ar savu pārliecinātību un attieksmi par to, cik viņa ir gudra, jo kā gadījās, kā ne... viņas pildītajos uzdevumos bija kļūdas... pure little baby!!! Varētu vnk uzšaut pa muguru!
Vakar beidzot atsēdēju savas 8 h MAAC.... uuun dabūju savu naudas čeku! urrraaa! šodien jāiet uz banku izņemt nauda un jāuztaisa kredītkarte!
kas vēl tāds? laikam jau nekādu jaunumu nav... šis bija tāds mazs ierakstiņš, lai izsūdzētu visu savu bēdu un riebumu! :)

Čau! :*

P.S.
Uzzināju, ka mana ģimene ir iegādājusies vēlvienu trusi mājās! Esmu nedaudz noraizējusies, ka atgriežoties mājās, mana istaba būs pārvērsta par trušaudzētavu! Un tēti! Kāpēc tu neiebildi! :o

3 komentāri:

  1. Vēl viens trusis. :D

    haa, jā mums ir viena lesbiete, kad visu laiku visu komentē, ko saka skolotāji.. turklāt mēģina apgāzt viņu sacīto. :D Viņa ir kaitinoša..
    un šogad mums īpašu uzmanību pievērš ēdienam.. pag gad ar to bija problēmas, tpēc šogad mēs dīkstam tikai padzerties kaut ko. :)

    AtbildētDzēst
  2. Ance, varbūt Tava ģimene gatavo pārsteigumu uz atbraukšanu - truškažociņu :D
    Made in Rūsiņi :D

    AtbildētDzēst
  3. nebūtu slikti :D tikai mārcītis drošvien neatbalstītu tādu ideju! :D

    AtbildētDzēst