ceturtdiena, 2009. gada 20. augusts

Pirmā diena

Rīts sākās agri pl. 8.00, nevarēju pagulēt, jo bija ļoti karsti!
Vēlāk satiku Baibiņu. Gājām parakstīt kkādus dokumentus par dzīvošanu. Ieguvu savā īpašumā pastkatītes atslēdziņu. Tagad varēsiet man rakstīt vēstules un sūtīt pa pastu :))
Vēlāk satikāmies ar treneri, viņa man izvadāja pa jaunuzcelto treniņzāli... ziniet ko- vnk wow.. Latvijā par kko tādu var ikai sapņot. Ģērbtuvē ir ādas sīvāni un televizors, katrai savs skapītis ar kodu. Video zāle- neliels Forum Cinema (mute palika vaļā ieraugot). Pašiem sava trenežier zāle, tāda "maziņa" :D
Aizgājām uz spēļu zāli- nedaudz mazāka par Arēnu Rīga :D
Bijām lielveikalā, sapirku visu nepieciešamo- segu, pārvalkus, pārveidotāju, dažādus šampūnus un krēmus, virtuves piederumus (diezvai LV par tādu summu varētu TĀ iepirkties), man pirmo reizi bija tik milzīgi iepirkumu maisiņi :D
Pēc veikala bijām apskatīt universitāti- milzīga teretorija-manuprāt būšu topogrāfiskā ideote un bieži maldīšos, bet trenere teica, ka plaīdzēs :D
Bijām apskatīt arī futbola laukumu, tad kad notiek spēles, tur mēdz savākties tikai 15000 cilvku!
Vakarā beidzot ar Baibiņu aizgājām paēst kaut cik normālu ēdienu ķīniešu restorānā (vismaz silts ēdiens). Haha.. Mēs iegājām iekšā un uzreiz tā kas apkalpoja piedāvjāja nogaršot orange chicken, nezinu vai speciāli, bet man iedeva vnk milziigu gabalu nogaršot salīdzinājumā ar Baibas... varbūt es izskatījos pārāk liela :D Bija garšīgi, tikai par daudz!
Vakarā mēģināju ieiet inetā, bet nekas nesanāca, nezinu kapēc, tikai šodien parādījās inets :)

P.S.
Izbaudiet silto laiku Latvijā, jo mums šeit ir tikai +38,5 grādi :)

1 komentārs:

  1. ai tu esi forshinja un man vispaar patik, ka tev viss patiik! un man sagribejas orange chicken haha. bet man besii ka tev ir dziivokliitis! vnk wtf? man koja bet tev apartamenti! buchas, uzvedies ratni un neuzeedies :D

    AtbildētDzēst