ceturtdiena, 2009. gada 20. augusts

Here comes problems!

Dienu sāku ar nelielu basketbola treniņu, biju aizgājusi pamētāt bumbu. Esmu laikam pieradusi pie Latvijas basketbola zālē, jo tās vienmēr slīd... kura vairāk, kura mazāk... bet šeit gandrīz uz mutes novilku, jo zāle ir jauna un vispār neslīd :D Beigās pieradu.
Dienas gaitā ar treneri braucā uz Western Union, kur izņēmām naudu, kuru es viņai biju nosūtījusi jau jūnija beigās :D Tad devāmies uztasīt manu Student ID.. Tā arī manas aktīvās dienas gaitas beidzās, taču tagad sēžot istabā izdomāju ieiet vienā no saviem epastiem, kuros iegriežos ļoooooti reti un tur man ir atnākusi ziņa no NCAA. Esmu uztaukusies, jo viņi man uzdod jautājumus par tām sezonām, kad spēlēju TTT, naivi laikam bija cerēt, ka nepiekasīsies, bet nu redz kā... ai karoč mans superduper ideālais noskaņojusm ir pazudis! Ceru, ka trenere palīdzēs atbildot uz ajutājumiem.
Jauku pēdējo nedēlās darbadienu :))

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru