piektdiena, 2009. gada 9. oktobris

prieka vēsts!

Sagribējās kaut ko uzrakstīt!
Šī nedēļa pagāja diezgan mierīgi... tāds pacilāt noskaņojums. Varbūt tāpēc, ka iemīlu šo vietu ar karu dienu arvien vairāk! Vēl joprojām liekas, ka dzīvoju sapnī, neapjaušu, ka esmu realitātē- esmu Amerikā, mācos univeritātē, ir pašai sava dzīvoklīša atslēgas un lielākais pluss- to visu izdodas apvienot ar basketbolu! Te nav tā kā LV, ka tu strādā treneru vai menedžeru labā, bet pavisam otādi te visi strādā un dara visu iespējamo, lai tu produktīvi varētu aizvadīt treniņprocesu, sagaavoties sezonai un kas pats galvenais trenerei ļoti rūp, lai visas spēlētājas labi mācītos!!! Ha..taču vienīgais mīnuss ir tas, ka pietrūks mašīnas, lai iepazītu apkārtni... taču šodien Deanna aizveda uz viņas bijušās vidusskolas komandas spēli.. ko lai saka- biju šokēta... Meitenes ir aptuveni 16-17 gadus vecas, bet pilnīgi un galīgi nav nekādas kmandas disciplīnas, kur nu vēl komandas sadarbības... nu labi bloka uzlikšanu un ieraušanos neuzskatu par nekādu dižo saarbību!! vnk haoss, kas tur notiek.. tašu man patika kā viena meitene spēlē, tas laikam bija viņas talants, jo pārējā komanda bija tāda LV cē grupas līmenī, nu labi B, nē es labāk palieku pie cē līmeņa :D Bet man bija vismaz interesanti redzēt kā šeit spēlē basīti! Sarunāju ar Deannu, ka varbūt kādu dienu viņa izrādīs El Paso apkārtni :)
Ā..un tad mums otrdien laikam bija fočēšanās...it kā jau vajadzētu būt superjauram pasākumam, bet nekas tāds nebija dažu iemeslu dēļ... protams nebija arī tik sērīga noskaņa, piemēram, mēs ne tikai fočējāmies, bet arī filmējāmies.. jo mums, par katru spēlētāju, taisīs mazus klipiņus, kurus rādīs pirms spēlēm! forši, ne!! :))
Āk jēziņ... šodien nogulēju savu ang. val. stundu!!! stunda sākās 7:30, bet es pamodos 7:50 :D Tik ātri nekad savu mūžu nebiju saģērbusies- izlecu no gultas, fiksi saģērbos, matus astē sataisīju pat nesaķemmējot, fiksi saliku nepieciešamās gramatas somā..un skrēju! :D paspēju uz pēdējām 5 min. :D nu vismaz nodevu mājasdarbu un dabūju par to punktus... ceru ka par to neuzzinās trenere, jo negribu lai dēl manis jāskrien visai kmandai... saprastu, ja man pašai jāskrien, bet... nu labi viss gan jau būs kārtībā! :D :))
Šodien bija brīvdiena no treniņiem, bet tā brīvdiena pārvērtās visa kaut kā darīšanā- aizgājām ar Baibu uz bibliotēku, tad bijām dokumentus nokārtot un vēl pēc tam uz rehabilitāciju.. uhh tā neko noskrējāmies!
Un kas ir pats labākais, ko vakar uzzināju- PRIEKA VĒSTS- Rīt ir pēdējais WGTS+ Cond. treniņš!!! wuhuuu nebūs vairs jāceļas no rītiem pl 5:00!! varēs pačučēt :)) taču man pietrūks savriņi, man patīk tie visi uzdevumi, ko mēs taisām!!! tik daudz kā jauna un nedarīta:))
Un pats pēdējais ā.. paldies par apsveikumiem, un vislielākās bučas maniem vecākiem, tādu pārsteigumu negaidīju- saņemt rozes pa pasu ir baigi forši :)) bučas visiem :))
P.S.
nākamā nedēļa arī solās būt interesanta un noslogota... būs kaut kāda Tip Off Party, es protams nezinu ko tas nozīmē, bet vismaz party :D Tad laikam kaut kāda filmēšanās- Marketing.. un kas pats labākais, un kas visvairāk manu papiņu iepriecinās- 5dien sākas oficiālie treniī, un sestdien un svētdien mums ir divas reizes dienā treniņi- no rīta un vakarā! wuhuu..jautrība sitīs augstu vilni, vai arī nē :D

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru